Waar komt de Engelse arrogantie vandaan?
Heb meerdere jaren de wereld verkend en ik kan dit echt met zekerheid zeggen. Engelse mannen die in groep reizen staan garant voor problemen.
Ze zuipen de hele dag, gaan op grote schaal op de vuist en breken de infrastructuur van hotels en jeugdherbergen af. Hebben totaal geen respect voor medereizigers.
Door de jaren heen heb ik zo'n 20 tal incidenten gehad (vechtpartijen, schelden, om 4u 's nachts het licht aan doen en beginnen roepen in een hostel terwijl 6 anderen liggen te slapen). In Rio De Janeiro Engelsen die ruzie zochten met de armen in de favela.
Engelse vrouwen zuipen op vakantie ook de hele dag en belanden in bed met iemand waarvan ze 's ochtends de naam niet meer kennen.
Ik denk niet dat we al die zaken kunnen toeschrijven aan drank. Ook in nuchtere toestand geeft de volledige natie blijk van een onwaarschijnlijke arrogantie (zie bvb het WK)
Hoe het komt, I don't know. Je krijgt zoiets toch niet mee in het onderwijs.
In Turkse hotels zijn Engelsen en Russen (blijkbaar een gelijkaardig probleem) regelmatig niet meer toegelaten. En dat begrijp ik volkomen.
Ikzelf deel geen kamer of hotelervaringen meer met Engelsen
Laatst gewijzigd door Eurosceptic : 2 augustus 2018 om 08:29.
|