Los bericht bekijken
Oud 2 augustus 2018, 10:33   #10
Jantje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic Bekijk bericht
We moeten het zien zoals het is. Ik zeg dit op basis van ruim 5 jaar ervaring met ettelijke duizenden reizigers in 150 jeugdherbergen en 50 hotels.

In elk land vind je mensen die zich superieur vinden. Ook in Duitsland, al heb ik daar na vele jaren positieve ervaringen mee. Maar in Engeland is het gewoon werkelijkheid dat minstens 50% van de populatie problematisch is. Zeker de mannen. Hun vrouwen vind ik meestal ordinair maar problemen maken ze niet.

Ik deel nooit of te nimmer nog een kamer met Engelse mannen.
Een groep Fransen is doorgaans even arrogant, zal om 4u 's nachts het licht aandoen, hardop beginnen praten alsof de rest niet telt. Gelukkig hebben ze dat zuipen en dat vechten niet.
Bij de Britten heb je twee problemen;
1) ze denken dat ze nog steeds over de werled heersen en dat iedereen ondergeschikt is aan hen, en maar naar hun pijpen moet dansen.
2) de low class voelt zich in het buitenland vrij en zonder toezicht. Daar moeten ze niet vrezen om bij het minste probleem opgepakt te worden en zwaar gestraft te worden.

En bij elke bevolingsgroep zi er wel crapul, maar Britten en Hollanders zijn op veel plaatsen ongewenste gasten.
En het gaat dan echt over Britten, niet de rest van het VK en over Hollanders, niet over de rest van de Nederlanders.

Fransen spreken altijd luidruchtig en Duitsers mag je gewoon geen bier geven.
Jantje is offline   Met citaat antwoorden