Los bericht bekijken
Oud 2 augustus 2018, 12:22   #17
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN

vlijmscherp's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vrijheideerst Bekijk bericht
Naar wat ik begrepen heb is er een voorakkoord in Dendermonde. Als het dan toch afspringt zou ik het op conto van Dierick & Abbeloos schrijven, vooral die eerste is zwaar tegen de N-VA.
Maar je moet ook het volgende weten: SP.A Groen zonder Van Malderen (die nogal graag zijn vrouwen aftoekt) is niks waard, en de manier van oppositievoeren van Open VLD is vaak véél te persoonlijk.

Wat Gent betreft: ik blijf zeggen dat het kartel wel wat zal verliezen (maar nauwelijks én... niet alles van het circulatieplan is slecht, ben bvb nog nooit zo snel bij mijn favoriet restaurant geraakt). Ze zullen wel de VLD laten vallen.

Antwerpen: dat van Peeters klopt... Wat De Backer betreft: hij zal idd héél hard moeten knokken om twee zetels te behouden... En het is natuurlijk ook geen Antwerpenaar...Maar het is wel de enige die heel braaf campagne voert. Als hij zou beginnen doen als de CD&V verdwijnt zijn partij simpelweg uit de gemeenteraad.
ik hoop vooral dat mijn regio wat minder blauw kleurt.

Dendermonde ken ik in feite niet zo goed, ik ben dan ook afkomstig van Aalst...