Los bericht bekijken
Oud 6 augustus 2018, 11:53   #12
Profiteur
Parlementslid

Standaard

Net (gisterennacht) terug van Spanje (tweede keer wegens aankoop) en ik moet vaststellen dat België wel echt een heel duur land is. Pokkeduur zelfs dank zijn alle soorten extra verzonnen heffingen. Met torenhoge belastingen en alle andere soorten diefstallen van de (r)overheid. Ik begrijp niet dat dit hier nog zolang kan blijven duren. Het enige maar dan ook het enige wat momenteel nog wat positief is is het goed weer. Maar dan heb je weer allerlei dingen die verboden zijn. Ook weer iets dat enkel in apenland België is. Mijn zoon is bezig om iets op te starten. Ik ga toch nog eens een deftig gesprek met hem moeten hebben. Misschien beter om elders in een ondernemerd gunstig klimaat iets gaan doen. Want in België? Elke euro die echt in je zakken komt is wel heel zuur verdiend. En heb je al een veelvoud moeten afgeven. Het ziet er hier wel echt heel somber uit. En de politici blijven maar verder de burgers hun zakken leeg halen. Ja ik geef het toe. Sinds ik hier weer enkele uren ben voel ik mij weer depressief aan het worden en zelfs wat een verzuurde mens in een totaal verzuurde omgeving.
Profiteur is offline   Met citaat antwoorden