Discussie: Gaybashing in Gent
Los bericht bekijken
Oud 7 augustus 2018, 13:48   #50
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Eén van de redenen waarom ik de nva redelijk onvoorwaardelijk aanhang, is hun houding tegenover holebi's.
Net die houding is één van de redenen waarom ik kots op het Vlaams Blok.

Ik lees in de pers dat de agressie van de daders in Gent al enige tijd bezig is. Ik hoop dat dit uitgeklaard wordt.

Ook dom van stadsbestuur en flikken om niet vlugger af te komen met de herkomst van de daders.
Omdat wij, de bevolking, recht hebben om bepaalde zaken te weten;
en omdat anders er toch maar gefantaseerd wordt.

Trouwens, ik lees net in de Knack dat De Wever de eerste Antwerpse burgemeester is die een voet binnen zette bij Payoke.
Die directrice, oud sos en groen-schepen-europarlementslid, werd door De Wever een 'linkse Troskyste' genoemd, maar De Wever doet het toch maar.

http://www.knack.be/nieuws/belgie/pa...T=186534368019

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden