Discussie: Gaybashing in Gent
Los bericht bekijken
Oud 8 augustus 2018, 14:07   #151
TheFourHorsemen
Secretaris-Generaal VN

TheFourHorsemen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Homo of hetero, hand in hand, no prob, een vluchtige kus idem, maar van 14 tot 16-jarigen kan je het nog met de glimlach begrijpen als je ze passioneel bezig ziet aan bv de schoolpoort. Volwassenen kunnen zich beter een kamer huren of naar huis gaan. Een koppel vijftigers die op straat elkaar staan te bepotelen en af te likken, dat hoeft voor mij niet hoor.

(al vind ik dat twee lesbische meisjes hun grenzen wat verder mogen liggen.)
Dat is tenminste consequent (op het gedeelte tussen haakjes dan ).

Profiteur daarentegen maakt wel onderscheid tussen homo of hetero (op een degoutante wijze trouwens):

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Profiteur Bekijk bericht
Leg uit. het stoort u dus niet dat jonge kinderen twee mannen in het openbaar zien kussen? Of ze hand in hand rond lopen en soms verregaande verwijfde trekken hebben. Het stoort u niet dat u weet dat ze iets onnatuurlijk doen? Pure vetzakkerij noem ik het. Van mij mogen ze dit direct als een zware misdaad behandelen. Obsceen gedrag moet bestraft worden.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TheFourHorsemen Bekijk bericht
Ik mag hopen dat u een heterokoppel dat in het openbaar kust, hand in hand loopt... even obsceen vindt? Dat het een even zware 'misdaad' is?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Profiteur Bekijk bericht
Verkeerd gehoopt. Dat is natuurlijk en liefde tussen een man en een vrouw. Man - man is vetzakkerij en noem het dan maar homohaat.

Laatst gewijzigd door TheFourHorsemen : 8 augustus 2018 om 14:08.
TheFourHorsemen is offline   Met citaat antwoorden