Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Profiteur
Gaat leuk worden. Een agent start een bijberoep en je gaat bij hem iets kopen. Of neen want vorige week heeft hij mij nog een boete gegeven. IK zal wel naar zijn concurrent gaan
Maar ergens is het inderdaad lachwekkend. Ze klagen over overuren, vermoeidheid, stress en nog tientallen andere ambtenaren ziektes. Maar ze gaan wel bijklussen. Hun job is dan toch niet zo vermoeid dan als ze zeggen 
|
Hoe ironisch, binnen dezelfde week zijn de flikken boos omdat ze geen twee jaar vroeger meer betaald met pensioen kunnen gaan omdat ze hun ziektedagen niet meer "mogen" opsparen.
Waarmee dus de theorie van teveel stress, oververmoeidheid,..vakkundig van tafel geveegd is....ze zijn niet genoeg ziek om al hun dagen op te nemen.
Nu willen ze opeens ook nog eens extra gaan bijklussen ook, dus weerom ..niet (genoeg) ziek, extra bijklussen én willen aanzien worden als "zwaar" beroep..???
Ik zie niet direct de link....of gaat die er komen als ze effectief in de bouw gaan bijklussen

De regering is ook hier weer de voorzienigheid zelve voor haar teergeliefde ambtenaren en geeft ze weer alle kaarten in handen voor ze effectief moeten uitgespeeld worden..
Ik vraag mij echt af welke partij ooit de moed zal hebben om deze perverse en super discriminerende ambtenarij spelletjes t.o.v. de gehele bevolking te stoppen.