Los bericht bekijken
Oud 10 augustus 2018, 10:07   #1
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard Hoe kijkt een jonge kiezer naar het communautaire?

Als we weten hoe hij er naar kijkt, dan weten we beter hoe we hem kunnen overtuigen.

Ik roep het Belang en de Belangers op om dit eens goed te lezen, en er eens diep over na te denken.

Citaat:
‘Politiek interesseert me. Al was ik nog niet actief. De N-VA kon me niet bekoren, ik ben eens naar een bijeenkomst geweest. De nadruk ligt te veel op de splitsing van België. Dat is mijn focus niet, ik zie andere prioriteiten: kinderopvang bijvoorbeeld.’
De juffrouw in kwestie is dus al eens naar een bijeenkomst van de nva geweest.

Maar ja, de (Joodse) juffrouw is van opleiding "bachelor in de pedagogie van het jonge kind". Ik veronderstel dat dat een mooie benaming is voor kleuteronderwijzeres.
Haar focus ligt in kinderwelzijn. Een volledig Vlaamse bevoegdheid.

Hoe dan ook: met azijn vang je geen vliegen.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden