Los bericht bekijken
Oud 10 augustus 2018, 12:06   #1
1000 miles
Burger

Standaard Oost europeanen en negers : de ondergang van onze levensstandaard

Bron: eigen ervaring.

Omdat de Koekelbergtunnel nog steeds afgesloten is besloot ik nogmaals met het openbaar vervoer naar Brussel te gaan...wat eens temeer een uitdaging bleek voor de zenuwen en een beproeving tegen onze levenswijze.

De heenreis (ritje van 45 minuten):
Daar had ik "de eer" om bij twee negerinnen te zitten die geen woord vlaams spraken en naar wat ik kon begrijpen uit hun conversatie ook niet de intentie hadden om dit ooit te leren.
Het gesprek ging vrijwel alleen tegen vlamingen en onze onverdraagzame mentaliteit t.o.v. franstalige negerinnen en over hoe ze het beste een staats --of stadsjobke konden vastkrijgen in het brusselse om "op hun gemak" te zijn...
Ze erkenden wel dat er véél werk was in vlaanderen, maar daarom moesten ze vlaams leren...tot daar deze denkpiste.
De réden waarom ze in vlaanderen wonden was omdat ze veel meer konden profiteren van het systeem (gratis sport en cultuur, goedkoper openbaar vervoer,..) dan in Brussel.
Ik moet zeggen een leerrijke ervaring over wat er leeft bij onze zwarte medemens

De terugreis::

In één wagon aan de linkerzijde 2 oost europeaanse gezinnen met 2 kinderen - aan de rechterzijde van de, overigens volle wagon, negers met 1 kind.
Het oudste oost europese kind heeft de helft van de reis non stop gelopen, geroepen, gegeten (en gekruimeld) en gesprongen in de hele gang van de wagon.
Waarbij het regelmatig werd toegeroepen in het russisch of zoiets door de vader..uiteraard voor heel de wagon.
Aangezien dit voor het zwarte kind als een rode lap voor een stier werkte, deed ze na een kwartier duchtig mee..
Tot ongenoegen van heel de wagon andere reizigers....roepen, lopen,springen..ik bespaar U de gezichten van iedere andere medereiziger
Zelf bij die ouders gaan reclameren was geen optie:
- het was krapuul (daarvoor moet je niet gestudeerd hebben om dit te zien en te horen)
- ze waren vers geïmporteerd uit het oostblok > voertaal russisch (of zoiets).
- Ze waren ook al aan het middagmalen, het vuil kwam letterlijk uit hun coupé.
De conducteur kwam langs, ging zelfs opzij voor die kinderen, maar heeft er ook geen woord over gezegd tegen de ouders.
Niet over het irriterende gedrag van de hele meute, niet over het vuil in hun coupé....begrijpe wie begrijpe kan!!

Ik heb 17 jaar dagelijks met de trein gependeld en op zulke momenten beklaag ik echt de pendelaars en ben ik o zo blij dat ik met mijn bedrijfswagen in de file mag staan.

Ongeacht alle bullshit die de politiekers en de media verkopen rond de integratie en de inburgering van al het buitenlands gepeupel dat hier toekomt 'voor een beter leven", is er bitter weinig sprake van een echte samenleving.
En nogmaals is duidelijk gebleken dat het buitenlanders geen reet interesseert hoe vlamingen leven binnen onze zo lang gekoesterde samenleving én hij zij zich hier in gaan aanpassen.

Ik dank dat we toch eens echt massaal voor het Vlaams Blok moeten stemmen, zodat 'de politiek" wakker geschud wordt en paal en perk stelt aan deze massale ongecontroleerde import van krapuul dat per definitie enkel naar hier komt om te profiteren of te pikken.

Gelukkig had ik tussen mijn treinreizen een afspraak in één van onze parlementen, waar nu geen reet te beleven is, en kon ik terug op adem alvorens de beproeving van de terugreis te ondergaan.

Het zou geen slecht idee zijn om de heren ministers van mobiliteit en vreemdelingenzaken eens wat meer op de trein te zetten...zo worden ze effectief geconfronteerd met de beproevingen die de bevolking moet ondergaan op het openbaar vervoer.
De constant gevraagde verdraagzaamheid van ons zou rap enkele treden lager staan binnen hun prioriteiten t.o.v. de bevolking.
1000 miles is offline   Met citaat antwoorden