Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Geertje
Ik heb ook niet gestort aan 12-12. Ik heb een degout gekregen als ik zie welke personen (mediageile BV's en wansmakelijke politiekers) zich nu plots opwerpen als super-idealistisch en ons een geweten komen schoppen.
Ik heb een storting gedaan voor artsen zonder grenzen (000-0000060-60) welke tenminste in stilte werken en geen ramp-opportunisten aantrekt van het laagste allooi.
Dat het rode kruis België al een degoutante leiding heeft (met prinses Astrid als figuur) welke vooral zichzelf heel belangrijk vinden, wist ik al langer. Dit is des te spijtiger voor de mensen welke op het veld zo goed hun best doen.
|
Denk dat ik u toch een beetje teleur ga moeten stellen, artsen zonder grenzen is de meest linkse van alle hulporganisaties. Naar aanleiding van de crisis in 99 in Kosovo had het Vlaams Blok een dotatie gedaan aan artsen zonder grenzen, een paar dagen later kreeg het Vlaams Blok zijn geld terug, met de mededeling dat AZG geen geld wil van fascisten en racisten.
De zus van Chris Duchosoit( u weet wel het VRT-gezicht dat stond te juichen bij de moord op Pim Fortuyn en daar ook openlijk voor uitkwam) was op dat ogenblik de voorzitster van AZG België, zelf heeft zij meermaals verklaard dat haar kinderen alles mogen behalve stemmen op het Vlaams Blok dan zou ze ze buitengooien.