http://forum.politics.be/search.php?searchid=75759
Deze link is waar het om draait. Je komt rap even op het forum, maar je hebt niet al te veel berichten gepost op het forum. je zou echter willen weten of je een reactie hebt gehad op je gescheld gericht naar een andere forumgebruiken in een thread.
Uiteraard is het forum vrij groot, dus... tenzij je al goed weet waar precies je je reactie hebt geschreven, ga je de zoekfunctie van dit forum moeten gebruiken.
Maar dit is een vicieuze circel... De onderstaande zoeklink vind je echter pas terug als je op je avatar kan klikken en ironisch genoeg, daarvoor moet je een posting van jezelf kunnen terugvinden wat ons terug brengt naar het beginprobleem.... (vermits in de control panel deze link niet vermeld wordt. (wel heb je geabonneerde onderwerpen, waar je uiteindelijk wel je posting in zal kunnen terugvinden))
Het zou wel handig zijn moest bovenstaande link ergens eenvoudig terug te vinden kunnen zijn.... Bijvoorbeeld, in je control panel.
(al is voor mij het probleem nu deels opgelost. Suggesties en mededelingen is een relatief rustig forum, dus mijn avatar vind ik rap terug

)