Los bericht bekijken
Oud 15 augustus 2018, 07:58   #1
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard Aquarius kan aanmeren in Malta

Aquarius kan aanmeren in Malta

Citaat:
Malta geeft het ngo-schip Aquarius, dat 141 migranten aan boord heeft, toestemming om aan te leggen in een van de havens van het land. Daarmee komt een einde aan vier dagen ronddobberen op zee.
Dat schip had men al lang uit de vaart moeten nemen en de kapitein en de bemanning moeten opsluiten wegens mensenhandel.

Is daar oorlog in die landen waar ze vandaan komen?

Citaat:
‘Het feit dat hier samengewerkt wordt tussen een groot aantal EU-landen is een positief teken, en wijst erop dat de landen begrepen hebben dat het een gezamenlijk probleem is’, aldus Frédéric Penard van SOS Méditerranée tijdens een persconferentie in Parijs.
Het is kwaad opgezet spel, een probleem waar de EU nooit of te nimmer had met geconfronteerd mogen worden en er van in 'den beginne' paal -en perk had moeten aan stellen dat het niet zo uit zijn voegen is kunnen barsten zoals het er nu aan toe gaat. (en in stijgende lijn gaat)

Maar laten we niet wanhopen <<-- Door Sarcasmus u kent hem allemaal.

Spanje reikt Merkel helpende hand

Zoals u met zen allen al wel weet heb ik er niet véél respect voor, voor die merkel en wijs ik haar ook aan als de dader dat het allemaal zo uit zijn voegen is kunnen barsten.

Met enige graagte wuif ik haar dan ook even uit.