Los bericht bekijken
Oud 21 augustus 2018, 10:45   #8
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard

We kunnen er de laatste tijden toch niet meer naast kijken dat er meer en meer stemmen opgaan in de zin van zoals ik, tot vervelens toe al schreef, blijf in uw eigen land maar we willen u wel helpen. (with a little help from some friends)

Poetin ging die richting al uit en vrij recent ook Tsjechische premier die een oproept lanceerde naar de EU toe om grenzen voor migranten te sluiten.

Citaat:
De Tsjechische premier Andrej Babis roept op tot een restrictief beleid voor migranten en vluchtelingen in de Europese Unie. “Eerst en vooral moeten we een duidelijk signaal sturen dat Europa gesloten is en niemand hier nog kan komen”, aldus Babis in de krant Pravo. Babis is oprichter van de rechtspopulistische ANO-partij.
Bron

Het sluiten van de grenzen lijkt mij op huidig ogenblik echt géén overdreven optie te zijn.

p.s.

Ik hou natuurlijk even géén rekening met diegenen die daar met verdienen aan die open grenzen.

Laatst gewijzigd door Universalia : 21 augustus 2018 om 10:48.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden