Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev
Er is bij mijn wagens geen enkele SUV. Ik zit echter liever in een fijne lederen sofa dan op een harde houten tabouret om mijn verplaatsingen te doen.
Maar het moet echter gezegd, ook al is dat dan niet de bedoeling, dat je toch anders behandeld wordt afhankelijk met wat je komt aangereden.
Bouwgrond moet ik niet meer kopen, nog wat eigendom om ook nog te verhuren is een optie, maar wat ben je met geld als je er geen gebruik van durft te maken voor een eigen pleziertje? Er zijn mensen die een fiets kopen van 10k€, ik ken er zelfs die om 5k€ vislijnen kopen, zelf iemand met een eigen vliegtuigje (piper cup)voor zijn plezier, of die vier keer in de week op resaurant gaan....ieder diertje zijn pleziertje.
Maar wie dan een auto koopt buiten het ordinaire, dat is een asociaal geval?
Fuck off kerel.
|
Voorwaarde is dan wel dat je vlak voor de deur kunt parkeren. Of op een parking en dat uw partners u daar braafjes staan op te wachten

Iets dat in deze tijden nog nauwelijks is voor te stellen. Onlangs was er trouwens een onderzoek waarin werd aangetoond dat uitpakken met je materiële welstand eerder antipathie opwekt.
En wie daar de dag van vandaag nog belang aan hecht heeft volgens mij het verstand van een garnaal.