Los bericht bekijken
Oud 24 augustus 2018, 13:23   #3
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alberto Bekijk bericht
In Afrika is het overal oorlog en daarom komen ze naar hier.
Wanneer ze hier zijn is het in Europa overal oorlog, waarschijnlijk trekken die Afrikanen dan terug weg naar ergens anders.
Wij zijn er vanaf, en bouwen Europa terug op.
Ondertussen zullen er een paar honderduizend doden gevallen zijn, maar zeg eens welke politieker maalt daarom.
Kan ik u geen ongelijk in geven bij wat u schreef, als er géén oplossing voor het invasie probleem komt zal er nog een véél groter probleem zich eerstdaags melden in de EU.

Welke politieker die er om maalt daar heb ik geen idee van.

Ik denk dat politici eerder bezig zijn met wat ze er eventueel kunnen met verdienen met het tot vervelens toe blijvende 'wir schaffen das' gedoe.

In Afrika is het overal oorlog.

Niet alleen Afrika staat aan te schuiven en ik heb er mijn twijfels bij dat er van diegenen die allemaal staan aan te schuiven er in die hun landen een oorlog woedt?

Eerst ging het om Serviërs die van een tijdelijke humanitaire hulp mochten 'genieten' niet héél Afrika en omstreken dat zijn intrede ook moest doen. (Paard van Troje)

In de Esquire ziet men het zelfs nog even iets dramatischer in.

Deze wetenschappelijke theorie klinkt bizar, maar ook verdacht correct.

Laten we de stille hoop koeteren dat er een vreedzame oplossing kan gezocht worden zodat het zo ver niet moet komen.

Trop c'est trop.

Laatst gewijzigd door Universalia : 24 augustus 2018 om 13:23.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden