Los bericht bekijken
Oud 27 augustus 2018, 20:28   #20115
De gemuilkorfde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
De gemuilkorfde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 maart 2010
Berichten: 14.589
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Ik beheers het Spaans relatief goed maar niet perfect. Kan normale gesprekken en email verkeer doen en zonder problemen lezen.
Ik buig nederig voor uw perfecte kennis van het Spaans, en blijkbaar ook het Catalaans.
Perfectie heb ik nooit beweerd.
Ik heb vorig jaar wel Don Quijote in het Spaans gelezen, dus het is zeker meer dan middelmatig.
En Catalaans spreek ik niet, ik begrijp de artikels wel redelijk goed, omdat de taal nogal op een mengeling van Spaans en Frans lijkt.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Nogmaals wat komt dit hier doen?
Heb ik al uitgelegd, er zitten hier ongelikte zwart/wit gevlekte beren die graag doen alsof zij de grote kenners zijn van het thema, maar ze zijn niet eens in staat een krant te lezen als die niet eerst vertaald wordt in een andere taal, die doen alsof zij de mening van de Spanjaarden vertegenwoordigen, maar als je de mening van één geeft, dan heeft die volgens hem geen spreekrecht, want hij als Vlaming weet het allemaal beter.
En als je een artikel citeert dat niet in de Vlaamse kranten staat, dan moet hij er denigrerend over doen, gewoon omdat hij het niet begrijpt.
Al die pretentie steekt mij tegen, ja.
__________________
Met zijn nieuwe kiescampagne bewijst de VLD dat 1 april niet tot 1 dag beperkt hoeft te zijn...

Laatst gewijzigd door De gemuilkorfde : 27 augustus 2018 om 20:30.
De gemuilkorfde is nu online   Met citaat antwoorden