Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List
jullie actualtiteit? 
|
Emigrant
Citaat:
voor mij hoeft het N-VA ook niet te beinvloeden, maar het is wel een maatschappelijk probleem dat uit de hand aan het lopen is.
1 familielid en twee vrienden ... er passeert geen week meer zonder dat een van hen op zijn minst verbaal agressie ondergaat op straat en moet gaan lopen.
en let wel, hand in hand lopen laat staan kussen op straat zoals 20 jaar geleden wel kon, dat doen ze allemaal al 10 jaar niet meer intussen ... het gaat zuiver over t uiterlijk, gewoon modebewust rondlopen is al een risico, ik heb t ook niet over vrouwenkleren...
edit : en het is ook geen exclusief stedelijk probleem meer... dit gebeurt nu ook in dorpen en wijken waar je dat nooit zou verwachten
|
Daarmee ook; het is niet wat ik me herinner van toen ik daar nog was, maar goed mogelijk dat het daar intussen zoveel erger is geworden. If it's the case, dan wordt er in elk geval niet zoveel gewag van gemaakt in de media. Ik hoor in elk geval nog geen wilde verhalen over homo's die head first van den Oudaan worden gesmeten, dus 't zal nog geen kalifaat-level zijn.