Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia
Tijdens mijn surftochten 'gevonden' op het net. (“Jij bent een ongelovige, dus het is helemaal oké om jou te verkrachten.”)
|
leuke cartoon maar wat het nu precies met het in vet gedrukt te maken heeft snap ik niet goed.
Misschien wou je gewoon de gelegenheid die op niets slagende one-liner* even in het vet zetten ?
* Uit zowat alle serieus onderzoek naar daderprofilering en settin is gebleken dat seksueel geweld ( dus ook verkrachting ) voor het grootste gedeelte voorkomt in huiselijke kring en dat de autochtoonse bevolking ( <-- dit best tweemaal herlezen, Universalia) oververtegenwoordigd is. (factor x3 tot x 10 )
Wel zijn er serieus grote verschillen tussen verschillende groepen allochtonen maar helaas ( voor jou dan

) moet ik U teleurstellen dat het het best meevalt bij de geviseerde ( lees: moslims ) groepen.
Ten slotte dient uiteraard, eerlijkheidshalve, vermeld te worden dat het allemaal cijfermateriaal is dat enkel slaat op aangiftes en dat indien er sprake is van huiselijk of seksueel geweld dit bij de allochtoonse groepen meestal iets is van diepere psychologische en langerdurende aard wat doet vermoeden dat aangiftes achter lopen op de feiten