Los bericht bekijken
Oud 3 september 2018, 20:23   #132
Frankenstein
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mvd Bekijk bericht
1.Hij wou er in elk geval een starten in Venezuela. Allicht was hij te incompetent om het te kunnen doordrukken. Voor de rest zie ik u niks ontkennen uit mijn vorig bericht. 2.Hij stookt, spoort aan op oorlog, en probeert aanslepende conflicten te escaleren (Iran, Jemen, Oekraïne, Syrië). Hoe noem je trouwens het bombarderen van Syrië? 3.Tillerson heeft daarnaast de invasie van Qatar voorkomen, waarschijnlijk heeft Trump hem mede daardoor aan de deur gezet.
1Weer die konijn uit diezelfde hoed; misschien economisch op ramkoers gaan; deed zijn slaafse voorganger ook.

2. Die oorlogen zijn onder de bovengenoemde slaaf gestart. Zoals eerder door mij vermeld; hij moddert voort op oorlogen van zijn voorgangers.

Dat bombarderen was niets meer dan vuurwerk; Russen en Syriërs zijn vooraf ingelicht om de plek te verlaten. Tenminste 1 x met de vliegveld waarbij enkel kapotte vliegtuigen zijn gebombardeerd. Dit bij eerste fals flag Syrië onder Trump.

Trump had op dat moment iig Mcain toen echt bij de de klote; deze oorlogsmisdadiger stond volledig achter deze aanval; wat achteraf niet meer dan een blokje kaas heeft opgeleverd.

Het is zeer aannemelijk te vernemen dat U aangeeft een MSM hoer te zijn zonder verstand. Svp kunt u laatste weerleggen ?

3. Heb ik ook vernomen van de Young Turks; eerlijksheidshalve denk ik dat ik dat hoofdredactieur Chenk Uygur linksom of rechtsom wordt omgekocht.

Telkens als ik zijn show zie lijkt het alsof Tump nog maar 1 maand te gaan heeft. Waarom, en hoe kan dat toch steeds weer denk ik dan ?

Volgens de Rasmussen Poll, degeen die het dichtst bij de uitslagen in november 2016 stond, laat andere cijfers zien.

Aanrader kijk naar de Jimmy Dore Show.

To the point: Tillerson is de deur gezet omdat Trump als een maffiabaas/olifant regeert. In tegenstelling waar Assange voor heeft gewaarschuwd luistert Trump niet naar zijn 'adviseurs' Pompeo en Bolton; maar draagt hen bevelen op. (Gelukkig maar)

Van een Exxon baas kan je niet verwachten deze bevelen zonder slikken doorvoert; deze man had teveel eigen power om in een kabinet te zitten; directeur van Exxon mobile word je niet zomaar. Als president zou Tillerson het misschien nog een hele goede kunnen zijn, maar dat is off topic.

De rest van die Qatar affaire verwijs ik weer naar die hoge hoed; deze keer niet van u maar van andere fantast-ische (let wel 2 woorden) personen, lobbiesten en organisaties.

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 3 september 2018 om 20:32.
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden