Los bericht bekijken
Oud 3 september 2018, 21:54   #77
TV-verslaafde
Secretaris-Generaal VN

TV-verslaafde's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
dpg mag zichzelf wijsmaken dat dit maar "wat marginalen" zijn...

Maar in Vlaanderen is ook vriend en vijand er over eens dat migratie een probleem is van deze tijd. En de houding van onze politici is er een van "hear no evil see no evil"...maar dat laat het "evil" niet verdwijnen. En met evil bedoel ik de problematiek.

En de etterbuil wordt alleen maar groter. Populisten winnen overal terrein in Europa. Als de gevestigde partijen er niks aan doen, worden ze overal binnenkort aan de kant gezet. En dat vind ik niks...dus laat de gevestigde partijen er maar eens iets aan doen.
Ach, uiteindelijk door dat eindeloze gerek van de gevestigde partijen geeft niemand nog een drol om politiek.

Ze lossen niets op. Af en toe een ballonnetje over weet ik veel.

Vroeger gingen die migrantenstromen naar Mekka waar al die mensen verkocht werden op slavenmarkten. De vrije markt lost dat dan wel op ofzo? Stamhoofden verkochten hun familie.

Er is daar in Afrika nog altijd de zwerver/jager mentaliteit. Je werpt er 20 en als er 10 doodgaan, boeie.

We leven van dag tot dag en als er bananen uit de boom vallen is dat okay als er geen bananen uit de boom vallen wachten we passief onze dood af...

Voor een beschaving moet je eerst begaan zijn met je eigen veiligheid. Als je dat niet interesseert, mja...