Los bericht bekijken
Oud 4 september 2018, 07:41   #47
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic Bekijk bericht

Je vervalt elke keer in dit soort dogmatische aannames. Er is in Engeland bakken kritiek op de linksgezinde propagandamachine genaamd BBC. Op the Guardian, Le Monde, the economist, Washington post etc ook

In een eerlijke discussie luistert iemand naar de twee zijden van het verhaal. In dit geval naar de versie van de USA en naar die van Rusland.
Jij kan wel tegen Rusland zijn maar je zou ten minste kunnen luisteren naar wat ze zelf zeggen.

Bashar al Assad heeft de oorlog gewonnen en beslist dan om even om wat kinderen te gaan vergassen, waarvan later blijkt dat ze ingehuurd waren door rebellen. Je vindt het interview met de kinderen zelf op YouTube, maar again dat is een bron die je om bizarre redenen verwerpt tov onze staatsmedia die een politieke agenda dienen.

Als je je dan geen vragen stelt ben je gewoon hopeloos verloren. Same thing met het "nucleaire programma" van Iran dat al 70 jaar niemand heeft aangevallen. Het nucleaire programma van Israel is een veel grotere bedreiging voor de wereld maar dat blijkt geen probleem.

De vooringenomenheid van veel mensen is bedroevend
Qua aanname hoef je mij in elk geval geen lesjes te geven : waar haal je het in je hoofd dat ik 'tegen' rusland ben ? Ik ben net een grote fan van hoe rusland het probleem IS in Syrië heeft aangepakt...

Wat niet wil zeggen dat ik met de propaganda van RT wil meestappen.
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden