Citaat:
Wel, het feit is dat die rechtszaak echt bestaat. Eindelijk zijn we zover gekomen dat jullie het echt geloven, en trouwens de zaak is niet afgekeurd door een gebrek aan bewijs! Durven ze niet?
|
Waar heb ik gezegt dat ik het geloof? Er is al iets meer info gegeven, niet door jou deze keer. We wachten op de bron en indien die geloofwaardig is dan kan ik pas geloven dat de rechtzaak echt bestaat.
Dat de zaak niet is afgekeurd door gebrek aan bewijs zegt ten eerste de aanklager zelf, ik wil ook dit eerst officieel zien, en ten tweede zijn er in heel wat meer landen dan amerika alleen wetten die de president of wat dan ook immuniteit geven voor de tijd dat ze aan de macht zijn. Jou uitlating durven ze niet is weer totaal ongegrond en is gewoonweg onzin. Of zijn ook de rechters dus betrokken bij het schandaal? Vrees dat we dan weer over de 100 medewerkers gaan komen hoor.
Citaat:
Volgens jullie zijn het allemaal conspiracy verzinsels maar de zaak is wel niet afgekeurd door gebrek aan bewijs. Moest het echt zo'n verzinsels zijn zou men het wel direct kun afkeuren door gebrek aan bewijs. Integendeel het is omdat .. " the judge raesoned that U.S. Citizens do not have the right to hold a sitting President accountable for anything, even if the charges include premeditated mass murder and premeditated acts of high treason."
Mooi is dat... een aanklacht van dit formaat met zo'n excuus van tafel vegen... men wil gewoon deze zaak stilhouden. De mainstream media in Amerika berichten er alleszins niet over.
Ik denk niet dat de non-believers het het ooit zullen geloven. Maar de feiten staan weer eens voor hun neus.
|
Euhm, er is nog geen enkel bewijs gegeven. Ofwel misschien? Welk bewijs is er dan gegeven? Stilhouden? Hoe kan men zulk iets toch stilhouden kerel? Gaat men heel de media omkopen misschien? Blijf nu toch eens even logisch nadenken aub.
Ik als non believer wacht tot ik feiten zie ok. Is er nu al ergens 1 zinnetje waar 1 feit gegeven is waarmee mensen kunnen zeggen "ja, het is een inside job"? NIets, nog helemaal niets. Ik wacht dus af, jij loopt liever voor op de feiten, van mij mag je maar je hebt er niets aan.