Los bericht bekijken
Oud 6 september 2018, 07:05   #38
Vlad
Secretaris-Generaal VN

Vlad's schermafbeelding

Standaard

Ik las laatst ergens dat men een schrijfsel gevonden heeft waarin staat dat er één Duitser was die weigerde me te doen met het befaamde kerstbestand aan het front tijdens WO1 toen Duitsers en Engelsen/Vlamingen verbroederde in niemandsland en voetbal speelden. Korporaal Aadolf Hiter. Toen was hij al een dolgedraaide gefrustreerde keikop.

Spijtig toch dat die gek elke normale volkse reflex in een slecht daglicht heeft gesteld en dat men nu heel Europa onder Afrikaanse voet kan laten lopen door iedereen die daar niet van gediend is in die vent zijn hoek te duwen. Als men daar dan probeert mee om te gaan door cynische en sarcastische humor zoals die gasten van S&V die spotprenten maken waarbij ze zichzelf ook gaan vergelijken met die gek, dan worden ze voor het vuil van het straat versleten. Gelijk wat ze zeggen of doen, de vergelijking gaat toch gemaakt worden, dan kan je er maar beter in het kwadraat aan meedoen.

Ik lees wel graag oorspronkelijke boeken maar deze ga ik toch maar overslaan. Tenzij ik het per ongeluk in mijn handen krijg. Kopen ga ik het niet doen.