Los bericht bekijken
Oud 8 september 2018, 10:15   #7
marie daenen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Wat deze draad betreft. De kern van de herrie bij VTM ligt blijkbaar bij een leidinggevende persoon die ontslagen werd omdat er TEveel klachten over waren. Hoflak nam wraak door een interne mail naar De Morgen te lekken. De Morgen maakte dankbaar gebruik van de wraakzucht van Hoflak, en liet de poppetjes pas goed dansen.

Waar ik moeilijk bij kan is dat een voormalige hoofdredactrice van dezelfde De Morgen door VTM wordt aangesteld als (tijdelijk?) hoofdredacteur.

Ik heb de indruk dat we de helft van het schoon weer niet weten, en dat er, in alle stilte, andere belangen spelen dan deze die de kijker worden voorgeschoteld.
Ze doen maar. Mij kan het niet verdommen hoe lang of hoe kort het nieuws is op tv. Er zijn andere, en zelfs betere kanalen zat voor wie zich wil informeren.
Wat mij wel enorm stoort is dat ze gesubsidieerd worden door ons allemaal tegen de wil van ons allemaal, want het gedeelte dat nog achter die commedie slinkt met de dag.
Als je ziet dat rood nog amper aan 10% komt in de verkiezingen en toch het hele medialandschap in handen heeft...
Moet er nog zand zijn over het democratisch gehalte van heel die commedie???
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden