8 september 2018, 12:43
|
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen
Hebben ze een DNA toets uitgevoerd op de persoon voor en na???
Het ziet mij in ieder geval eerder een brave sos uit die voor het sossenheil gewillig wat comedie speelt...
Of hebben ze hem betaalt??? Zou mij, gezien hun hetse om toch maar bewijsmateriaal te vinden tegen het Vlaamse volk, zeker niet verwonderen...
Dit zijn, in de huidige context van een regelrechte heksenjacht van de officiële media, die we dagelijks meemaken en die dus niet bezig is vanaf vandaag, geen bewijzen...
Twintig jaar geleden zou ik de eerste zijn om het wel als een bewijs te zien; maar zoals ik zeg, gezien de huidige context... Neen.
En zelfs als het een bewijs is; een bewijs van wat??? Een bewijs van een licht gestoorde man waar la Belgique nu vol van loopt???
Vorige week een film gezien over Amerikaanse mariniers... Zulke mannen en nog meer hun opleiders, zouden mij inderdaad doodsbang maken en zulke mannen gebruiken onze politiekers om vele van hun oorlogen, zogenaamd in naam van democratische rechten overal in de wereld uit te voeren...
Mensen die de problemen door een sossenregering met hongersnood voor de bevolking tot gevolg minimaliseren omdat het een linkse regering is... Dat zijn mensen die mij bang maken...
Maar daar horen we onze officiële haatpers niet over spreken...
|
Het is Edward Norton.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Edward_Norton
|
|
|