Los bericht bekijken
Oud 10 september 2018, 09:25   #1503
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CLAESSENS Joris Bekijk bericht
Zowat alle gebruikers vindt u links van de leden en kiezers van het VB.
En zelfs daar zullen er wel een paar te vinden zijn.
Deze decennia lang gekweekte tumor zit zo diep dat velen het gebruiken van drugs (alcohol en nicotine) incluis als een belangrijke vrijheid bezien die boven de volksgezondheid staat.
Vraag maar eens aan de gemiddelde roker hoeveel onschuldige doden zijn verslaving per jaar mag kosten (momenteel nog steeds meer dan tweeduizend per jaar alleen al in België). De vraag zal niet beantwoord worden maar de lijst aan uitvluchten en andere dodelijke zaken die moeten dienen om hun verslaving te vergoeilijken... daar kan je telefoonboeken mee vullen...

P.S. Nee junkies en jullie aanhang. Ik heb hier geen standpunt ingenomen over het al dan niet verbieden van welke drug dan ook. Dat hoort in een andere draad.
De 'wortels' van de 'tumor' zitten inderdaad vreselijk diep en weten zich zelfs meer- en meer te verspreiden de 'tumor' slaagt wild om zich heen.

Op de lange duur valt het zelfs nog niet meer op dat de 'tumor' bestaat. <-- vergezocht ...

Laatst gewijzigd door Universalia : 10 september 2018 om 09:25.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden