Los bericht bekijken
Oud 10 september 2018, 09:38   #536
zonbron
Secretaris-Generaal VN

zonbron's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Voltian Bekijk bericht
Da's geen antwoord. Ik zou graag hebben dat ge nu eens uw kaarten op tafel legt. Hier, dit zei je:

Wie wil het politiek discours domineren en waarom?
Wie zou em financieren?
Wie is die "men"?

Wat je beschrijft is niet nieuw en niet eens eigen aan de technologie. Klassieke zenders hebben ook een "kleur", net zoals WaPo, Breitbart etc.
Je lijkt te suggereren dat AJ geband is om politieke redenen, omdat hij een bedreiging vormt voor establishment social media (ik denk dat het dat is wat je wil zeggen?). Dat is gewoon niet juist. Hij is geband (na waarschuwingen) voor terms of use violations.
Als ge dan toch zo wakker ligt van censuur door FB, waarom dan niet het belachelijk puriteinse aspect van de censuur op de korrel nemen. Ge moogt begot nog geen halve tepel laten zien of ge vliegt eraf. Dat vind ik veel erger dan dat een Jones er (eindelijk!) vanaf gezwierd wordt. Geeft die idioot toch geen platform, komaan.

Steeds opnieuw dezelfde vragen stellen, ondanks het feit dat U de antwoorden daarop reeds sinds lang kent is analoog aan tergend lang leugens blijven herhalen in de hoop dat deze uiteindelijk de waarheid worden.

.
HIER
zonbron is offline   Met citaat antwoorden