Een zakenman in mijn buurt die mensen te werk stelt en veel belastingen betaald stelt nu ook: als de sossen en tjeven bij stakingen mijn zaak platleggen en hem persoonlijk verwijten als “rijke smeerlap die iedereen heeft bestolen enz… mijn kinderen uitschelden als jonk van de jood, den dief of gangster” hij nu ook dit zal aanklagen en dit gortig gedrag nooit meer zal tolereren zoals hij jaren deed om de rust te behouden.
De maatschappij word inderdaad agressiever door de voorbeelden dat ze kregen van de scheld acties van de vakbonden en vroeger van Onkelinx en co en nu van Kristof Calvo met zijn beschuldigingen op de persoon in het parlement.
Of Groen nu in Gent dat OpenVLD verwijd een dictatuur alla Hongarije wil opstarten. Terwijl groen zelf camoufleert onder een milieu camouflage tapijt. Dat Groen hun basis programma is gebaseerd op extreem links economische beleid. Maar ja, Links is al altijd dictatoriaal aanvallend geweest en weigert dialoog. Wat de anderen veel te lang hebben getolereerd.
Anderzijds: Het door de vingers zien en bagatelliseren van de fotoshop presentatie >>Theo Francken in nazi uniform<<< om de linkse jongeren te vrijwaren. Kon eveneens niet!!!!
Dat de jeugd dan denk onaantastbaar te zijn en gortig gedrag na-aapt is niet te verwonderen, bijna logisch gevolg
Opvallende straf voor racistische Pukkelpop-jongeren
In een filmpje op social media was te zien hoe jongeren op Pukkelpop "Handjes kappen, de Congo is van ons", zongen. Hierbij viseerden ze een meisje van Rwandese origine op het muziekfestival. Tevens zouden de jongeren nazigroeten gebracht hebben.
Het parket van Limburg is erin geslaagd de racistische jongeren te identificeren. De twee negentienjarige daders krijgen een alternatieve straf opgelegd omdat ze blijk gaven van schuldbesef en nog zo jong zijn. Dat meldt Anja De Schutter van het Limburgse parket bij VRT NWS.
Zo beslist de uitspraak van de rechtbank, op bewezen feiten via video op sociaal media. Wel en heropvoeding straf om hen dan de kans te geven om verder een leven op te bouwen
Dit terwijl de VRT, de Journalist en de universiteit iemand onmiddellijk aan de schandpaal bind en meer dan waarschijnlijk de rest van zen leven verwoest!
Terwijl justitie misschien ook hen zou verwijzen naar en verplichten een bezoek te brengen aan de Dossinkazerne in Mechelen. Die werd tijdens de Tweede Wereldoorlog door de nazi’s gebruikt om mensen te deporteren naar concentratiekampen, en huisvest nu een museum en documentatiecentrum over de Holocaust.
De twee negentienjarigen zullen bij hun bezoek begeleid worden door een medewerker van het museum en moeten na hun bezoek "een verslag opstellen met een persoonlijke en kritische reflectie".
Parket en justitie moet zen werk doen…. En ook onderzoeken of VRT en U Gent niet het recht in eigen hand genomen hebben!
bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen.
Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 13 september 2018 om 18:47.
|