Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb
Sprookjes en mirakel verhalen.
Dit is de realiteit:
Criminal organizations, including groups tied to Mexican and Cuban drug cartels, are growing marijuana in rental homes, warehouses and even on forested federal land.
In some cases, they are operating in plain sight and are disguised as legitimate operations.
"The cartels and drug trafficking organizations, in general, will go where they will make money," Roach said.
"If they see an opportunity in Canada to increase their profits by exploiting Canada's laws, then I expect them to do that."
|
Jaja, dat zinnetje herken ik. Ik heb het ook gelezen in de bronnen die ik in mijn post hierboven ook al aanhaalde.
Lees nog even verder in die tekst.
Je gaat er ook nog uit leren dat die cannabis nagenoeg volledig geëxporteerd wordt. In Colorado kunnen ze die immers niet kwijt.
En ja, nderdaad, criminelen kweken in Colorado.
Zoals ik al zei: omdat de wet rond medicinale cannabis er niet deugt.
U bron zegt hetzelfde:
Citaat:
by exploiting Canada's laws, then I expect them to do that
|
Eender waar ze de wet kunnen gebruiken of omzeilen zullen ze er gebruik van maken. Bestaat die mogelijkheid in Canada, dan gaan ze naar Canada. Maar momenteel is de wet in Colorado prima te gebruiken voor cannabiskweek dus trekken ze naar Colorado. Dat is de reden.
NIET omdat alle blowers naar de criminelen gaan, zoals u beweerde.
Zoals ik dus al zei: leer nu toch eens een beetje verder kijken dan uw neus lang is. Jij ziet ergens 1 zinnetje dat u wel aanstaat en in uw hoera-stemming laat je het natuurlijk na het hele artikel even te lezen.
In dit geval had je er uit kunnen leren dat
uw groeiende zwarte markt niets te maken heeft met recreatieve cannabis of de gebruikers hiervan maar alles met een ondoordachte wet aangaande medicinale cannabis.