Los bericht bekijken
Oud 19 september 2018, 17:43   #654
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht
Het was te voorspellen.
De wanhoop nabij geert?

Het hout voor de pijlen helemaal op zodat je nu -godbetert- een voorzitster van een cannabisconsumentenbond moet gaan quoten?
Tuurlijk, doe ik altijd. Als ik hier op het forum discussieer met Israel lovers, zoek ik Joodse bronnen, en dan kunnen ze niks zeggen. Als ik discussieer met extreem rechtse foorapen, gebruik ik het VB als bron. Succes gegarandeerd!
Citaat:

Een schotelvod qua, die dan nog eens een organisatie bestiert die andere schotelvodden of losers verenigt?
Die op haar Facebook-pagina 527 (!!) reacties bijeen heeft gesprokkeld? How fucking scientific!!
For the past two years, she has conducted online surveys by polling marijuana users about just where they get their pot from. She reached out through the coalition's Facebook page, which has 17,000 members, and contacted people directly after obtaining customer lists from cannabis-related companies.

Zeer f*cking scientific, als ge het mij vraagt!
Citaat:
Die al jaren strijdt (via rechtszaken en al) voor een verlaging van de taksen op cannabis en er dus alle belang bij heeft dat ze kan aantonen of minstens kan laten uitschijnen dat de zwarte markt floreert?
Wiens Facebook-volgers haar allemaal naar de mond praten en dus maar al te graag verklaren dat ze naar de zwarte markt trekken omdat de taksen te hoog zijn in de legale markt?
Tuurlijk, De boodschap staat u niet aan, schiet op de boodschapper! Zelfs al is ze een parochiaan.
Citaat:

Is dat de persoon die je moet gaan quoten om toch nog maar ergens uw gelijk te proberen bijeen te scharrelen?
Ik gebruik uw geloofsgenoten als bron.
Citaat:
Terwijl je een paar posts eerder de verklaringen van een sheriff ("de wet rond medicinale cannabis ligt aan de basis van het probleem met de zwarte markt") afdoet als dikke kul?

Ben je echt zo ver af aan't glijden?
De verklaringen van een schotelvod die vlucht uit de harde wereld hoger inschatten dan die van een sheriff?

Je geloofwaardig stijgt werkelijk met de minuut.
Nog stijgen?
Dat kan niet!
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden