Discussie: Technisch probleem
Los bericht bekijken
Oud 13 januari 2005, 17:38   #8
Zijne Heerlijkheid
Parlementslid

Zijne Heerlijkheid's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door panzer
Euhm... oké gasten... ik klink hier nu misschien belachelijk dom, maar browser-toestanden enz... allemaal wa Chinees voor mij. Ik weet hoe ik een forum normaal moet gebruiken, en kan normaal met een computer overweg (dacht ik toch :-s )
Kunnen jullie iets duidelijker zeggen wat ik juist kan doen om het probleem eventueel op te lossen??

Sorry voor de last.
Je browser is het programma waarmee je websites kunt "oproepen" en dus bekijken. Bij de meeste mensen is deze browser Internet Explorer. Een alternatief (dat door veel mensen als "beter" beschouwd wordt) wordt is mozilla firefox, volledig gratis en hier te downloaden. Vervolgens doen wat Zwart & Geel zegt: openen en instructies volgen. Et voila, een browser erbij.

Het zou echter ook met Internet Explorer moeten lukken. Als je Internet Explorer gebruikt en er (nog) niet wil van af stappen: het probleem kan misschien liggen aan een te oude versie (5.x ) en verholpen worden door een nieuwere versie(6.x) te installeren. Die kan je gratis downloaden op http://www.microsoft.com/windows/ie/ (aldus één of andere forumgod).

Laatst gewijzigd door Zijne Heerlijkheid : 13 januari 2005 om 17:40.
Zijne Heerlijkheid is offline   Met citaat antwoorden