Discussie: de tetten-draad
Los bericht bekijken
Oud 23 september 2018, 15:55   #7799
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic Bekijk bericht
Temperamentvolle vrouwen zijn niet altijd lief. Ik heb graag dat het er af en toe eens dik tegen zit, zodat we het weer kunnen goed maken met een passionele vrijpartij.

Seriously, ik heb wel wat voor Nicki Minaj al is die laatste foto niet flatterend.
Deze is geiler

Ze zeggen wel eens "the grass is greener on the other side". Ik ben gewoon geïnteresseerd in andere culturen, mensen die anders zijn en anders in elkaar zitten. Minaj is zo puur en zo onvoorspelbaar

Misschien ben ik verkeerd maar ik denk dat de doorsnee Vlaming van die saaie routinematige seks heeft, ten minste als er daar na enkele jaren huwelijk nog sprake van is. 7 van de 10 huwelijken lopen mis en die andere 3 zijn grotendeels voor financiële redenen of voor de kinderen. Geef mij maar zo'n wilde tijger
Nicki Minaj, nee dank u toch liever niet.