Los bericht bekijken
Oud 13 januari 2005, 19:45   #25
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN

thePiano's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Riksken
Brn ook eens gaan kijken. Heb enkel de stukjes over Voorpost gelezen en moet zeggen dat ze wel prettig lezen. Meerdere malen betrapte ik er mezelf op dat ik zelfs zat te glimlachen met de inhoud van die schrijfsels. Mag ik erop rekenen dat u meer van dat brengt?
U mag er op rekenen.

Citaat:
A propos, *KNIP*. Gisteren heb ik een leuke babbel gehad met enkele van uw oude vrienden. Niet echt fraai wat die mensen over u te vertellen hadden. Bent u echt die lafaard die.........kameraden........verraden...........we glopen.........verstoppen.....? U mag de rest zelf invullen. Waarom geen hoekje voor uzelf reserveren op jullie webstek waar u eens lekker aan zelfkastijding kan doen. Of houd u er niet van om een beetje kritisch tegenover jezelf te zijn.
"Van horen zeggen hoor je ook veel liegen."

Er is al wat weggeknipt en ik kan me al voorstellen wat het weer zal geweest zijn. Maak je geen zorgen over mij, ik zit al meer dan 9 jaar op het net en ik ben wel wat gewend.

Het moet frustrerend zijn voor extremisten zoals jij dat mensen zoals ik die ooit voor de Vlomsche Zoak hun ding deden, kunnen toegeven dat ze 1) dik fout zaten en er spijt van hebben 2) konsekwent zijn en er dan ook definitief komaf mee maken en 3) het bovendien nog bekampen ook en dat met alle middelen die ze kennen. En geef het maar toe: we doen het niet onaardig.

Laatst gewijzigd door thePiano : 13 januari 2005 om 19:47.
thePiano is offline