Los bericht bekijken
Oud 3 oktober 2018, 09:37   #1
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard Francken wil zelf asiel aanvragen voor transmigranten

Francken wil zelf asiel aanvragen voor transmigranten

Citaat:
Staatssecretaris voor Asiel en Migratie Theo Franken wil de overheid zelf asiel laten aanvragen voor transmigranten die dat niet willen. Daardoor zouden transmigranten eventueel teruggestuurd kunnen worden naar andere landen uit de EU.
Het klinkt fout maar daar zal wel eerst nog wel een deftig woordje over geplaatst worden waarschijnlijk of dat plan wel haalbaar is.

Of dat nu de goede oplossing zou zijn om het migrantenprobleem met in te dijken dat lijkt mij wreed twijfelachtig.

Terug op de bootjes zetten en ze afduwen lijkt mij véél gemakkelijker maar dat zal te dramatisch klinken zeker?

De eerste vraag die men eigenlijk aan de inwijkelingen zou moeten stellen is: 'Wa komde doen, den boel overhoop zetten hier?'

Kan men op de 'leuke vraagstelling' geen deftige antwoorden geven/verzinnen dan is deportatie het beste plan.

Laatst gewijzigd door Universalia : 3 oktober 2018 om 09:42.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden