Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eyjafjallajökull
Tsjeven zijn de nieuwe sossen 
|
Al de particratie partijen zijn geïnfecteerd door corruptie, rechtstreeks aan de kas zitten of onrechtstreeks via intercommunale en CO
Dus als al die ambtenaren kiezen voor wie hen omkoopt dan weet ik op wie ik moet stemmen nadat ik eindelijk nu pas na jaren recht kreeg op een minimum inkomen als erkend zwaar invalide!
Even duidelijk, als CD&V links via hun vakbond, links en extreem links Groen preken, betichten, haat spuwen en het land lam leggen door te staken en verwijzen
naar armoede, de hulp behoevende, de invaliden kortom de minst bedeelden,
bedoelen ze in werkelijkheid meer geld voor hun kiesvee
>>> zij die verbonden zijn aan stad/staat/ intercommunales enz. en voornamelijk voor de ambtenaren en hun belangengroepen om er zo massaal blijvend kiesvee van te maken.
Na vele opeenvolgende regeringen waar voor de verkiezing de particratie partijen met hun mutualiteiten allemaal theatraal stelden dat de minst bedelden dringen hulp nodig hadden om armoede groei te voorkomen. Gebeurde er niets! Moest als verder met minder dan levensminimum.
Deze “rechtse regering" de “eerste met NVA” is de eerste regering dat er voor gezorgd heeft dat ik als invalide na kanker 1983 (behandeling) jaren minder dan het levensminimum gekregen en met de stok achter de deur dat ik niets mocht bijverdienen, NIETS niet in geld en ook niet in natura.
Verkreeg nu pas door Deze “rechtse regering" de “eerste met NVA”
het recht op het minimum inkomen.
Als alleenstaande invalide is dat een enorme verbetering. Bovendien kreeg ik jaren lang met Links en CD&V aan de macht
>>> 5€ <<< Jaarlijks verlofgeld, ja U leest het goed. Deze regering heeft dat nu opgetrokken naar 500€ dat is dus voor mij een ½ maandloon dat nuttig gebruikt kan worden!
Dus “Luister niet naar de populistische woorden, maar kijk naar de daden” >>> alleeeeeen deze rechtse regering heeft voor mij als invalide een minimum inkomen bezorgd met dank!
Niet Links of CD&V die het theatraal jaaaaaaaaaaren preekten over de minst bedeelde te zullen helpen!!!!!