Los bericht bekijken
Oud 15 oktober 2018, 19:21   #303
Strandkruier
Schepen
 
Geregistreerd: 7 januari 2009
Berichten: 458
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jacob Van Artevelde Bekijk bericht
Ik dacht dat een dergelijke draad reeds bestond. Maar volgens de zoekfunktie dacht ik blijkbaar verkeerd..

W
aarom wilt gij nu per se een vlag voor "Dietsland?" Dietsland bestaat niet eens, tenzij wellicht in de dromerijen van sommige mensen die menen dat het misschien nog opgericht kan worden.. Dromen moogt ge doen maar, och-god, niet hele dagen, hé?
Over Dietsland wordt er in mijn straat nooit gefantaseerd en ik neem aan dat dit in de volgende straat ook zo is. Ik neem dus aan dat er in heel Vlaanderen maar weinig mensen zijn die aan zoiets denken als aan een toekomstig "Dietsland." Ik vind dat ge nog altijd een beetje bij de realiteit moet blijven en ik zie dat bij u niet zitten. Wat kan mij dat Dietsland overigens schelen? Gaan ze mij daar een pensioen betalen dat beter is dan het pensioen dat ik nu heb, onder Belgische vlag? Als ge peinst dat ze dat gaan kunnen moogt ge voor mijn part wel eens terugkomen maar ik heb de indruk dat gijzelf daarover nog niet verder nagedacht hebt! Altijd praktisch blijven!

Norbert

Laatst gewijzigd door Strandkruier : 15 oktober 2018 om 19:22.
Strandkruier is offline   Met citaat antwoorden