Los bericht bekijken
Oud 20 oktober 2018, 17:22   #33
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
Als ik De Wever was zou ik het wel weten. Ik zou er alleen voor gaan en alle anderen tegen elkaar uitspelen telkens er gestemd moet worden. Gedwongen gedoogsteun van alle partijen. Telkens met twee voorstellen voor de dag komen. Dat van zijn voorkeur en een ander. Stem mee of het wordt het ander want die partij ziet dat wel zitten. Kaboem. En blokkeert de boel dan ligt het aan de oppositie.

Zo zien wij mobiliteit richting groen : niet akkoord groen ? dan nemen we het voorstel dat meer richting Vlaams Belang gaat. Zo zien wij diversiteitsbeleid richting vlaams belang: niet akkoord Vlaams Belang ? dan nemen we het voorstel dat dichter bij groen aan leunt. Kaboem.

Was het leven maar zo simpel zeker ?
Zolang er geen nieuwe coalitie is, blijft De Wever toch 'waarnemend burgemeester', niet?

In zijn plaats zou ik het initiatief aan 'de grote winnaar' Groen laten:

dat Van Besien zélf maar probeert een bestuurscoalitie op poten te zetten.

Zonder medewerking van N-VA en/of Vlaams Belang zal het hem toch niet lukken een meerderheid van de gemeenteraadsleden achter zich te krijgen.

Eind mei 2019 kan De Wever dan eindelijk een gemeentebestuur met het Vlaams Belang op poten zetten.

De federale verkiezingen zijn op dat ogenblik immers achter de rug, en alle vroegere beloften kunnen dus netjes de vuilbak in.

YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!!
djimi is offline   Met citaat antwoorden