Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove
De eerste keer ben ik wel naar officiële VW Skoda garage geweest.Op mijn factuur stond 4,5 liter olie (in een 1200 stel je voor) Discussie gehad en hebben toen 1 liter afgelaten.Moet 3.6 liter in incl filter. Wat daar rondloopt tegenwoordig is te zot voor woorden. Zelfs olie verversen kunnen ze niet meer zoals het hoort. Meestal loopt daar nog ene oudere rond met wat ervaring en die moet alles oplossen de rest zit meer op hun telefoontje te kijken dan naar hun werk.
Trouwens veel belang heeft het toch allemaal niet meer want het zijn bijna allemaal bedrijfswagens en daar spelen de onderhoudskosten en de facturen toch geen rol meer. En is de auto stuk staat er gelijk een nieuwe klaar. De belastingbetaler betaalt.
Het enige waar ze nog wel heel goed in zijn is factureren. Moet je wel altijd goed nakijken ook want ze hebben dikwijls nog ietsje dubbel geteld.
|
Wtf 1 liter teveel? Dat kan zelfs voor schade zorgen...
Bij ons geen problemen totnutoe (na 110.000 km), het enige wat ik telkens op de onderhoudsbon moet laten zetten is dat ze geen ruitesproeier mogen bijvullen. Onderhoudskosten Skoda zijn alleszins lager als bij vergelijkbare Mazda.