Los bericht bekijken
Oud 26 oktober 2018, 08:59   #10
nabat54
Minister-President

nabat54's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Theo Francken: "Groen is arrogant, arrogant, arrogant, arrogant, arrogant"

T. Francken ziet de samenwerking met de groenen niet echt zitten ondanks N-VA burgemeester BDW een opening naar groen gedaan heeft om er een coalitie te vormen in Antwerpen.

Volgens T. Francken zijn dat soort van coalities niet besteed, waar ik hem géén ongelijk in kan geven.

De groenen zijn aan een opmars bezig maar wie heeft daar in godsnaam ook maar een boodschap aan?

Toch nog even dit:

Een paar overpeinzingen betreffende de hele "heisa".

1. TF heeft het hier over de coalitie gesprekken van de provincie Vlaams-Brabant, waar de partij Groen, uitgenodigd bij te gesprekken
maar mathematisch niet nodig, zich blijkbaar nogal arrogant gedragen heeft.

2. TF moet geen 5 keer arrogant twitteren, dat komt nogal vreemd over bij mij, als je een woord éénmaal zegt dan heb ik het wel door.
Dus ja dat twitteren blijft een beetje een werkpunt voor den Theo.

3. De reactie van Meyrem Almaci getuigt van een zekere vorm van "integratie" (sic) in de stad Antwerpen.
Er is het stad en der is de parking, tenzij ik me vergis maar stad Antwerpen ligt niet in de provincie Vlaams-Brabant.

4. Groen en arrogant, ja het is arrogant om te eisen dat BDW moet kiezen tussen partijvoorzitter en burgemeester van Antwerpen
Partijvoorzitters worden bij de N-VA nog altijd verkozen , en de lokale afdeling kiest nog altijd de lijsttrekker/ kandidaat burgemeester.
Die kandidaat wordt dan voorgedragen als burgemeester, allemaal heel democratish me dunkt. Als je koning wil worden, volstaat het om in de
juiste familie geboren te zijn, daar heeft Groen allemaal geen probleem mee natuurlijk.

5. Mijn opinie, als BDW over verzoening spreekt na de gemeeteraadsverkiezingen , dan gaat het over de GEMEENTERAADSVERKIEZINGEN (pas op het is een geslepen tacticus)
Maar wil Groen nu wachten tot na de verkiezingen van mei 2019 om een werkend college te hebben in Antwerpen ?

6. O ja een vogeltje uit Nepal kwam hier in de tuin en wist me te zeggen dat ze daar heel blij zijn met de groene golf in Vlaanderen en Wallonie.
Everyone, Republican or otherwise has their own particular part to play. No part is too great or too small, no one is too old or too young to do something. Bobby Sands (1954-1981) on hunger strike in 1981 Long Kesh
The foggy dew http://www.youtube.com/watch?v=28Bq_2soGIA
"Marre des revendications linguistiques flamandes! De la modestie svp quand on a une langue si locale"
SHAME betoging in Brussel op 23/01/2011
Tiocfaidh ár lá
nabat54 is offline   Met citaat antwoorden