[quote]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door peterNET
Dan kan ik ook niet over de inhoud van een ander document praten, zoals het programma van het Belang.
|
Jij mag van mij zoveel sites en internetdocumenten aanhalen als je wilt.
Ik heb daat hoegenaamd geen probleem mee, ik vind dit zelfs heel leerrijk.
Als jij mij evenwel verwijst naar een site om mij daar uwstlling te argumenteren dan nodig ik je weer uit dit openlijk hier op dit forum te doen.
MAW:Als je me iets te vertellen heb, conclusies wilt trekken, geargumenteerde gevolgtrekkingen, mind-shuffles, andere invalshoeken aanhalen enz... doe dat dan hier en verwijs alleen door naar sites als deze bijdragen aan uw argumentatie dienaangaande.
Zo werkt een discussieforum volgens mij veel eerlijker en kan iedereen volgen.
Capich?
Citaat:
Deze discussie heeft geen zin meer wat mij betreft, want het is toch een dovemansgesprek.
|
Ok!
Mag ik je evenwel mijn respect betuigen en oprecht interintellectueel bedanken dat jij hier bij deze argumentatieve encounter niet automatisch bent vervallen in het overschrijden van de wet van Godwin waarvan doorgaans de extreem linkiewinkies zich niet kunnen weerhouden?
Dit, mijn beste forumgenoot, spreekt boekdelen over jouw oprechte wil om hier in dit medium bij te leren net zoals ik dat met volle teugen doorgaans pleeg te doen.