Los bericht bekijken
Oud 29 oktober 2018, 02:03   #14
fcal
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Niet vergeten dat dit de reactie was op verscheidene zware aanslagen waaronder de bloedige aanslag op Kunming station en tientallen anderen waarvan sommige aanslagen zelfs door de overheid verzwegen worden om geen vitrine aan de moslim terroristen te geven.
Zelf herinner ik mij jaren terug dat ik soms overnachtte in een klein stadje van enkele honderdduizenden inwoners tegen Shenzhen. Nooit geen problemen maar dat was op korte tijd gedaan. Er werden mensen overvallen op straat, winkeldiefstal etc geen gewone situatie. Van de ene dag op de andere besliste het stadsbestuur alle nieuw toegestroomde moslims op tientallen bussen begeleid door de militaire politie terug naar hun provincie te sturen. Van de ene dag op de andere was de rust en de veiligheid in de stad terug.
Dat is ongeveer 10 jaar geleden en na de zware aanslagen ondertussen hebben ze veel minder bewegingsvrijheid dan ze vroeger hadden.
Zo, zo, men bestrijdt dus de aangeboren vaardigheden van de moslim-bevolking in China. Zij spelen nu eenmaal sneller op de bal. Zij hebben duidelijke principes, die iedereen, die luistert verstaat. In de 'Dar el Harb' of de Wereld van de Oorlog, daar of hier, is alles toegelaten. Daar heeft men zich naar te schikken. Moslims zijn gerechtigd om de oogst van hun onderhandse of andere veroveringen te verzilveren, anderen uiteraard niet. Allah heeft niet iedereen uitverkoren, enkel zijn gelovigen. Men leve best met dit gegeven.