Hoewel de nadruk in deze draad op symboliek ligt zijn er ook nog de feitelijke tegenstrijdigheden en zijn er net teveel toevalligheden die bij dit soort incidenten optreden.
Wanneer men die gebeurtenissen nagaat begint het toch op te vallen dat er vanalles rammelt.
Het ging niet enkel om de symboliek van getallen; ook namen of plaatsen kunnen van belang zijn.
Het is niet zo dat willekeurige getallen steeds terugkomen, maar getallen die -voor sommigen- wel degelijk ergens voor staan.
Het zou interessant zijn om eens zo'n lijst te zien. Een lijst van terugkerende getallen die betrekking hebben op incidenten
vanaf 9/11 volstaat.
Of wat de statistische kans is dat bepaalde getallen terugkomen in gebeurtenissen die qua onderwerp in elkaars verlengde liggen, en waarbij er steeds een doelgroep is die er
net op dat ogenblik belang bij heeft dat het plaatsvindt.
1 op hoeveel zijn deze voorbeelden toeval:
Pittsburgh:
- 11 doden, 6 gewonden,
- 11/6: verkiezingen
- 6 dagen voor het incident kwam de eerste van een reeks bombrieven op 22 okt. bij Soros aan
- 11 dagen na het incident zijn het verkiezingen
- bij de gebeurtenis van Pittsburgh dienen zowel begin- als einddatum te worden geteld.
- bij de gebeurtenis van 9/11 en de aanslag in Madrid op 11/03/2004 liggen exact 911 dagen tussen beide datums.
Wanneer bij de laatste datum de laatste drie getallen opgeteld worden 11/9 onstaat kan toeval zijn.
Dat kan nog interpretatie zijn.
Met paranoia heeft dat weinig van doen, integendeel. Bekijk het als een religie: u mag dat onzin vinden, maar daarom geloven anderen er niet in of hebben ze er geen bedoeling mee, of heeft het geen invloed op uw leven. Ik geloof er ook niet in; ik stel alleen maar vast.
In een andere draad vraagt u bewijs voor het bestaan van DS - men kan alles al dan niet moedwillig als PBS verwerpen.
Dat was mijn eerste indruk ook. Het gaat er dan ook niet om wat de modale burger ervan vindt. Dat de modale burger het TZVW vindt is net prima.
Bollekes kiezen is
kleutergedoe, maar blijkbaar overtuigt het.