Discussie: VN migratiepact
Los bericht bekijken
Oud 20 november 2018, 08:09   #64
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.803
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
Michel gaat het pact toch tekenen : niet eens omdat het een goed pact is, neen, omdat hij niet door de PS voor de voeten geworpen wil krijgen dat hij zich aan de zijde van de FPÖ schaart of weer bezwijkt onder druk van N-VA die dan weer bezweek onder druk van het VB.
Dat moet dus democratie voor stellen.
Men haalde het reeds eerder aan dacht ik maar in ons land is er van 'democratie' of wat dat inhoudelijk ook zou moeten zijn totaal géén sprake meer van.

Het is ook vrij duidelijk dat de ondertekening van het pact naar alle waarschijnlijkheid ook in de hand gewerkt is met de komst van de Franse president die het ook niet meer begrijpt of in de hand heeft.

Val ik daar met enige graagte terug op een andere Fransman de genaamde 'Nostradamus' die in zijn kwatrijnen schreef dat de miserie in deze tijden in Frankrijk zou beginnen en zo geschiedde.

Als het zo verder gaat zullen wij mensen zelf vluchtelingen worden.

Naar waar, denkt u dan? Géén idee van.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 20 november 2018 om 08:23.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden