Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door werkman
Geen probleem voor mij hoor. Ik ga zelf opnieuw meer groenten kweken.
Ik heb zelf nog nooit glyfosaat gebruikt op mijn gronden.
Ik betrouw die beroepskwekers niet meer.
Zij kunnen zich geen inkomen meer verzekeren zonder gebruik van die smurrie. Waar is de tijd dat de aardbeienkwekers in mijn streek hun aardbeien bespoten met haarlak om ze te doen blinken. Of smorgens bespoten met gif en in de namiddag ze plukten voor de avondmarkt.
Aardappelen werden bespoten tegen het te vroeg rijpen en of werden doodgespoten om ze op het gepaste moment te kunnen oogsten en verkopen aan hogere prijzen.
Maden op bloemkolen van het koolwitje werden doodgespoten en na twee dagen prijkten die mooie kolen wel in de winkelrekken.
Zelfs rijpe kersen kregen diverse lagen gif omdat ze aangetast waren door maden. Ik heb het allemaal gezien met eigen ogen.
Mijn maag keert als ik mij die beelden terug voor ogen zie!
Ik hoef die smurrie niet meer. De telers mogen het zelf opvreten.
|
Ik ben er van overtuigd dat de lezers jou getuigenis zullen waarderen. Een waarschuwing die er al lang had moeten zijn van dat Vlaanderen /parlement/regering die er zo gezegd is voor de Vlamingen.
Stop “ the bullshit” zij zitten er alleen voor de poen en postjes en de vertrekpremies die zij zelf hebben beslist. Ondertussen is 400.000.- en 500.000.- € wel de prijs om twee appartementen te kopen voor onze jeugd. Maar zij krijgen dat geld niet zij moeten het gaan lenen.
500.000€ is omgerekend wel 20 miljoen Belgische franken om te vertrekken kan je je eigen dat voorstellen. Dieven die dat voor hun eigen zelf beslist hebben (net als al de rest) dat zijn zij!
En hun vergelijking met de privé markt dat is een natte droom hun competentie is hellemaal niet te vergelijken.
En dat volgens Miet Smet ( in de afspraak) er geen nieuw kandidaten meer gaan zijn om aan politiek te doen dat is Larrie. Als politici vandaag te politiek verlaten (zoals x- aantal van de partij Groen over een paar jaar) dan is het omdat zij hun eigen niet meer kunnen vinden binnen al dat partij gesjoemel en profitariaat.
Laten wij van de politiek terug een beroep maken van overtuiging ten diensten van het algemeen belang. Net zoals de voorzitter jongeren van CD&V in die zelfde afspraak stelde. Maar ja, er zijn binnen de seniorenclub CD&V al zoveel voorzitters met goede ideeën ontslagen door die oude bestuursleden die hellemaal de toekomst van onze kinderen en kleinkinderen niet hebben voorbereid door hun arrogante “beter weten” en gebrek aan visie. Al wat telde was wat er elke maand op hun rekening kwam ARCO aandelen (zeker) inbegrepen; En nu gaan zij het lef nog hebben na al die voordelen die zij hebben gehad van de rekening door te schuiven naar de “werkende mieren”. In de hel zullen zij branden!
Rechtszetting Youtube:
https://www.youtube.com/watch?v=C_uOBS9kbhI