Discussie: Trump POTUS 2016!
Los bericht bekijken
Oud 21 november 2018, 20:40   #5754
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat Bekijk bericht
Het betekent echt wel wat ik dacht hoor
ja ?

Citaat:
En binair, ik ben altijd democraat geweest maar nu ik Trump fan ben mag dat niet meer, snik.
Van mij mag je dat gerust hoor...maar waarom je nu daarom aangesproken voelt met dat binair denken

Citaat:
"Consistent betekenis & definitie. Consistent betekent 'dicht' of 'samenhangend'. Daarnaast geeft de consistentie van een stof aan hoe dik of stevig deze is. In de logica wordt het woord consistent gebruikt om aan te geven dat iets samenhangend en niet tegenstrijdig is."

https://www.ensie.nl/redactie-ensie/consistent
Ik pik er één dingetje uit van die lijst van je
Dat van die muur en open grenzen.

Democraten zijn absoluut nooit fervent voorstander geweest van een muur...dus je kan niet zeggen dat ze voor een muur zijn
Noch zijn ze fervent voorstander van een totaal open beleid
Noch zijn democraten een homegene groep van mensen die allemaal net hetzelfde denken...net als bij de republikeinen trouwens

Beiden standpunten kunnen dus simultaan en zijn niet noodzakelijk tegenstrijdig...behalve in de binaire denkwereld van Trump dan die geen muur gelijk stelt met dweilen met de kraan open
Bovendien erg ironisch als ge bedenkt dat wat open grenzenbeleid betreft het eerder steeds de republikeinen waren die daarvoor waren en democraten eerder protectionistisch...Trump is dus een uitzondering en stelt zich daarmee in feite erg 'links' op

Maar ik weet waarop ge zint hoor...
Het afblazen door de democraten wat betreft het financieren van die muur in maart daar ze zich eerder positief uitspraken ALS het gekoppeld werd aan een serieuze hervorming van het immigratiebeleid, inclusief een pardon voor illegalen die al geworteld zijn in de VS en belasting betalen.
praha is offline   Met citaat antwoorden