Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1
Wat is het rijklaar gewicht van deze ?
Er staat 2650 Kg, voor welke batterij versie is dat ?
|
Er staat een kleine kadertje rond en de kadertjes staan onder mekaar, dus is het enkel voor de 135 kWh versie, want het staat in het midden. Waar er een grote kader rond staat is voor de 3 versies. Een kader voor 2 versies heb je ook.
De gewichten voor de 105 kWh en de 180 kWh versie zijn dus nog niet vrijgegeven via electrek. Zo lees ik het:
- R1S -
[
135 kWh]
[ 2650 kg] leeggewicht
[ 820 kg] payload
=
[ ____3470 kg _____] GVWR (mtm) alle 3 versies? dat is al moeilijker voor die 180 kW versie.
(of het is een lichtere batterij die de +45 kWh compenseert, ik zie ook dat de E-motoren wat lichter zijn 40 kW minder in totaal 522 kW ipv 562 kW, dus dat kan...)
Citaat:
Weeral mensen een rad voor de ogen draaien dus....
|
Amai, jij kunt nogal rap bleiten voor niet-officiële cijfers
Rad voor de ogen?

die komt pas in 2021. Nu al bestellen? Stuur een mail hé, dan krijg je mss de juiste specs toegestuurd.
Op de Rivian site staan wel specs maar niet van de versies onderling en de gewichten ook niet, enkel sleep en payload met een
* = *Projected Specifications snappy?
Citaat:
https://products.rivian.com/suv/
Specs SUV
You can’t measure fun. Or can you?
Range
Up to 400+ miles*
Acceleration
0-60 in 3 seconds*
Payload
800kg*
Towing Capacity
3,500 kg*
Specs Truck
Range
Up to 400+ miles*
Acceleration
0-60 in 3 seconds*
Payload
800kg*
Towing Capacity
5,000 kg*
*Projected Specifications
|
Waar Electrek die data haalt weet ik niet mss hebben ze meer gekregenvan Rivian maar het zullen altijd streefcijfers zijn.
De Payload van de SUV is 800 kg* ipv 820 op Electrek.