Los bericht bekijken
Oud 18 januari 2005, 00:06   #140
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door omaplop
Toch een schitterend staaltje van verbloemde angst voor hun postje: de uitspraken van De Gucht en de Wael over de splitsing: zeker geen strijdvaardige taal, maar een zgz zalvende taal;

Misschien stemmen ze de Walen wel gerust en stellen ze hun postje save voor enkele maanden, maar , als ze WEER toegeven, haalt de VLD de volgende keer de kiesdrempel niet meer: jammer genoeg is ondertussen het onheil allicht geschied;

Of zouden er toch nog mensen zijn die tijdig de Vlamingen kunnen oproepen en overhalen om zich niet te laten kortwieken door de Brusselaars en de Waalse politici??

als de regerende partijen weer toegevingen gaan doen aan de Walen of nog erger, B-H-V niet gesplitst krijgen vrees ik dat ze bij de volgende verkiezingen op zodanige manier door de kiezers zullen afgestraft worden dat ze er zeer lange tijd niet goe van zullen zijn.
en het is niet zo zoals de Bubberkes beweren dat er geen kat wakker van ligt want als ik de reacties van collegas op het werk hoor zijn die er wel degelijk mee begaan, veel meer dan vroeger naar mijn aanvoelen.
en dat men nu niet afkomt dat het allemaal VB stemmers zijn, er zitten er van alle partijen tussen maar veel zeggen van over te stappen als dit slecht afloopt voor de Vlamingen
daiwa is offline   Met citaat antwoorden