Los bericht bekijken
Oud 17 december 2018, 20:46   #194
epicurist_dirk
Minister

epicurist_dirk's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen Bekijk bericht
2
We kunnen het alleen het grote verdriet van België noemen... Het ziet er meer en meer uit als de eerste de beste schurkenstaat...
t'ja, wat word de volgende vaststelling.... dat ook hier de stem computers "magisch" vuur vatten zoals in Congo bij Kabila

Nadat Michel, CD&V, Open VLD hier ook deed zoals Kabila, om tijd te rekken om aan de macht te blijven.

Nu snel contact op nemen met Zwitserland waar gekozen kan worden via GSM.

Alleen 1 Plaats vrijmaken en verbinden met GSM systeem, waar alle kies keuzes samen komen. Verwerkt worden op het via blockchain encrypteren (Encrypteren. Het beveiligen van een bestand met een wachtwoord Synonym met: Versleutelen, Coderen,niet te vervalsen systeem.)
Het kies programma op seconden verwerkt wat via GSM of PC binnen komt van over gans het land, de uitslag heel snel vastlegt word! Dit gebeuren zelfs kan IN LIVE Time weer gegeven worden!

Waarom moeilijk als het makkelijk ook kan!

Willen we democratisch vooruit of niet!

Verder doen met dit middeleeuws particratie systeem zal uiteindelijk openbarsten als een Emmense etterende zweer.
In Frankrijk stinkt het, en als het regent in Parijs druppelt het in Brussel.

Hier zal dan er het Frans-Vlaams gedoe er boven op komen. De keuze is simpel Michel chaos of rede
bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen.

Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 17 december 2018 om 20:49.
epicurist_dirk is offline   Met citaat antwoorden