Los bericht bekijken
Oud 19 december 2018, 13:18   #91
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

ViveLaBelgique's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Dat de Joden een eigen leefwereldje hebben maar verder anderen met rust laten en dat wereldje niet gaan opdringen naar anderen toe daar kan niemand een probleem met hebben dacht ik.
Ik heb daar wel degelijk een probleem mee en ben niet de enige. In de USA zijn er verschillende religieuze sektes die zelfs tot massazelfmoorden hebben geleid. Er is in ons land geen plaats voor gesloten gemeenschappen. De niet-seculiere Joden die zichzelf afzonderen in hun eigen gemeenschap en afzonderen van de maatschappij en het liefst van al nog indoctrinatie ondergaan waar de evolutieleer wordt ontkend hebben geen plaats in ons land.

De seculiere Joden zijn doorsnee genomen een grote aanwinst voor onze maatschappij. Spijtig genoeg verlaten er velen van deze soort ons land, de stigmatisatie van de Joodse diamantairs is hier een mede-oorzaak van.

Bij de Chassidim Joden is het armoede troef.

https://www.hln.be/nieuws/binnenland...rpen~a43e9832/

Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels !
Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan.
Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen.

Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt.
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden