Los bericht bekijken
Oud 19 december 2018, 14:21   #185
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
Het is simpelweg een combinatie van de versnelling van het smeltproces en de opwarming van de oceanen waardoor het zeeniveau zal stijgen. Als je dit combineert met steeds sterkere stormen (dankzij meer energie in de atmosfeer door de hogere temperatuur van water en lucht) mag je er van uitgaan dat er dijken gaan breken en dat er land overstroomd gaat worden.

Als je dit niet gelooft en enkel uitgaat van je eigen leefwereld kan ik je niet helpen, want dit is louter fysica hoor.

Hoe komt het toch dat jij zo goed denkt te weten wat anderen denken?
Het stikt van de bewijzen dat er door de eeuwen heen klimaatrampen zijn geweest. Dat lag NIET aan de mensen, en toch gebeurden ze.
Het klimaat zal blijven veranderen, maar er is geen enkel bewijs dat dit zal gaan zoals de klimaathysterici dat ons door de strot proberen te duwen. Noch zullen de door mensen genomen maatregelen veel invloed hebben op de veranderingen in het klimaat. Of ze zouden de zon betere manieren moeten leren.

Morgen gooien de mannen die het op deze planeet voor het zeggen hebben ons (en henzelf) misschien kernbommen op onze kloten.
Er spelen zich vandaag belangrijken en dringender zaken af waarom we ons zorgen moeten maken. De sluiting van de kerncentrales bijvoorbeeld waardoor we al heel gauw zonder stroom, verwarming en wat nog allemaal kunnen komen te zitten. Of de gevolgen van het VN-migratiepact. Europa neemt ons ons zelfbeschikkigsrecht al af. Daar hoeft écht geen internationale organisatie bovenop te komen wiens enige zorg de migratie is en hoe ze ons kunnen "leren" om te doen (wat volgens hen) onze humane plicht is.

Ik zal nooit vergeten dat het mijn eigen vader was die me "leerde" wat mijn plicht was: "Meiske, je mag niet aan jezelf denken. Je moet aan de anderen denken".

Ik heb dat geloofd.....Tot ik doorkreeg wie die anderen waren waaraan ik moest denken. En toen trok in de lijn door en werd ik wijzer.